No | Title | Period |
---|---|---|
95 |
모바일 게임 속 청각적 피드백 인지와 사용자 경험: 재미의 매개효과 분석
201904
|
201904 |
94 |
1인 게임방송의 긍정적 효과성에 관한 연구: 게임 효능감을 중심으로
201904
|
201904 |
93 |
The Effects of Social Relationship on Cooperation, Satisfaction and Intention to Play
201903
|
201903 |
92 |
Is it good to blame the government for food safety concerns? Attributions of responsibility, new media uses, risk perceptions, and behavioral intentions in South Korea
201902
|
201902 |
91 |
건강 기능성 게임에서의 자아실재감과 뇌파와의 관계
201811
|
201811 |
90 |
Relationship between social presence and health efficacy in VR health video
201811
|
201811 |
89 |
Effects of VR Presence on Health Risk Perceptions
201810
|
201810 |
88 |
자기효능감과 낙관적 편견이 유방암 검진 의도에 미치는 영향 연구: 건강신념모형(HBM)을 중심으로
201810
|
201810 |
87 |
Combined Model of Technology Acceptance and Innovation Diffusion Theory for Adoption of Smartwatch
201809
|
201809 |
86 |
건강 정보 추구가 유방암 검진행동에 미치는 영향 연구: 건강신념모형과 자율적 동기를 중심으로
201807
|
201807 |