No Title Period
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모바일 게임 속 청각적 피드백 인지와 사용자 경험: 재미의 매개효과 분석

201904
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1인 게임방송의 긍정적 효과성에 관한 연구: 게임 효능감을 중심으로

201904
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The Effects of Social Relationship on Cooperation, Satisfaction and Intention to Play

201903
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Is it good to blame the government for food safety concerns? Attributions of responsibility, new media uses, risk perceptions, and behavioral intentions in South Korea

201902
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건강 기능성 게임에서의 자아실재감과 뇌파와의 관계

201811
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Relationship between social presence and health efficacy in VR health video

201811
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Effects of VR Presence on Health Risk Perceptions

201810
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자기효능감과 낙관적 편견이 유방암 검진 의도에 미치는 영향 연구: 건강신념모형(HBM)을 중심으로

201810
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Combined Model of Technology Acceptance and Innovation Diffusion Theory for Adoption of Smartwatch

201809
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건강 정보 추구가 유방암 검진행동에 미치는 영향 연구: 건강신념모형과 자율적 동기를 중심으로

201807
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